pondelok 24. februára 2014

McMoschino

Nie som fanušík McDonaldu ani gýčových potlačí,ale nová kolekcia Moschino, ktorú ma na starosti dizajnér Jeremy Scott ma neprestáva fascinovať. To ako prepojil každodenný konzum, obaly, potlače, Chanel a ulicu ju neuveriteľné, pretože to úplne vystihol, proste novodobý pop-art ! Určite to nie je to najlepšie čo sa v rámci Milan fashion week-u dalo vidieť, napriek tomu je to určite jedna z najvýraznejších prehliadok a oplatí sa vidieť ju. 
I DON ´T SPEAK ITALIAN, BUT I DO SPEAK MOSCHINO, amen !











Viac z tejto prehliadky nájdeš na http://www.style.com/fashionshows/review/F2014RTW-MOSCHINO/

2 komentáre:

Unknown povedal(a)...

keď som začala čítať príspevok - hovorím si v hlave: toto nebude nič pre mňa. na konci článku : waaau . tretia fotka od spodu - šaty ktoré by som si obliekla aj dnes len tak :)

Nemám čo na seba !!! povedal(a)...

presne v top je podla mna caro tej kolekcie ! ze na prvy pohlad sa ti na to nechce ani kuknut a potom si tam :-)