nedeľa 2. februára 2014

Srdcovka

Každý má svoje obľúbené tričko, to moje má už cez 20 rokov a dôkaz je táto fotka, ktorú som minule našla u mamy v Martine. Dostala som ho od otca ako darček zo zahraničia, mám pocit, že nejak chvíľku po revolúcií, takže to bola veľká vec. To tričko milujem a nevycestujem bez neho nikde, nosím ho proste pre šťastie. Je už síce dosť vypraté, zašité a mám pocit, že látka na vzadu je už  priesvitná, ale stále drží pokope a je NAJVIAC. Jednoducho oplatí sa mať takéto srdcovky v šatníku a občas investovať aj do kvalitných vecí, ktoré niečo vydržia. Ak aj na teba pozerá v tvojej skrini takýto kúsok,sem s ním na náš mail a my z toho urobíme post a la Tribute to tričko. Nezabudni poslať aj nejaký dôkazový materiál :-)






Tieto krásne fotečky sme ešte na jeseň stihli urobiť so šikovnou Katkou Križanovičovou.
Tvoje tričko môžeš posieľať na nemamconaseba@gmail.com, horíme nedočkavosťou !!!



1 komentár:

Paulina Vinter povedal(a)...

TOTO MI SPRAVILO DEN DNESKA!